Izdelava spletnih strani za manjša podjetja

1. Izogibajte se uvodnim ("intro") stranem

Uvodna stran je izmed vseh strani na spletnem mestu običajno najpogostejše vstopno mesto. Ker vemo, da je prvih nekaj sekund najpomebnejših pri obisku posameznega spletnega mesta, ne dovolite, da bi v tem času obiskovalec našel razlog za pritisk na gumb "nazaj". Intro strani običajno vsebujejo lepo sliko in sporočilo, kot je: "dobrodošli" ali "vstopi. In v bistvu je to pravzaprav vse kar so - lepe slike, brez pravega namena. Ne otežujte dela vašim obiskovalcem in ne zapravljajte po nepotrebnem njihovega časa. Spletna stran bi se morala hitro prenesti na uporabnikov računalnik, imeti pregledno strukturo in na najvidnejšem mestu (prvi odstavek v besedilu) navedene koristi in prednosti, ki jih bo obiskovalec pridobil v sodelovanju z vašim podjetjem.

2. bannerji - oglasne pasice

Oglasi znajo biti moteči, zmanjšujejo vtis verodostojnosti, zmanjšujejo vidljivost in preglednost, zavzemajo prostor za koristnejše vsebine in dajejo občutek vsiljevanja. Bannerjem se poskusite popolnoma izogniti, saj za manjša spletna mesta ne predstavljajo nobenega omembe vrednega zaslužka ali drugih koristi, škoda pa je na drugi strani lahko velika.

3. Jasna in preprosta navigacija po strani

Ena glavnih lastnosti kvalitetne spletne strani je jasna in enostavna navigacija, ki jo lahko intuitivno uporablja tudi popolnoma neizkušen spletni uporabnik. Eden glavnih razlogov za hitro zapuščanje spletnih strani je prav nepregledna, nejasna ali nedelujoča navigacija.

4. Strani ne preobremenjujte s slikami in drugim materialom z veliko datotečno velikostjo

Slikovni in video material ponudite na posebnih podstraneh, kjer bo obiskovalec pričakoval nekoliko daljše "nalaganje". Tudi glasba za ozadje je eden izmed odvečnih (največkrat tudi motečih) elementov.

5. Lepo berljiva vsebina

Besedilo na posamezni strani naj bo ločeno z naslovi in podnaslovi ter odstavki (najbolje je, da je odstavek ločen s presledkom), ki naj tudi ne bodo predolgi. Besedilo naj bo preprosto, napisano v razumljivem jeziku in se naj kar najhitreje dotakne bistva.

6. Optimizacija spletnih strani za iskalnike

Naredite domačo nalogo in se pozanimajte kaj je to optimizacija spletnih strani za iskalnike. Preko iskalnikov (ključnih besed, ki jih uporabniki vpisujejo v iskalnike) lahko na vaše spletno mesto pridobite veliko obiskovalcev in potencialnih strank. V zadnjem času je to najpomebnejša marketinška aktivnost, ki se jo podjetja poslužujejo na spletu.

7. Spletna stran naj sledi spletnim standardom

Poskrbite za to, da vaša stran sledi spletnim standardom in je kompatibilna z najbolj razširjenimi brskalniki (Mozzila Firefox, Google Chrome, Opera, Safari, Internet Explorer). Če vaša spletna stran izgleda dobro v Internet Explorerju, v ostalih pa se "zlomi", boste na ta račun lahko izgubili veliko obetavnih obiskovalcev.

8. Responsive način

V današnjem času je izdelava spletne strani v responsive (slovensko: odzivnem, prilagodljivem, tekočem) načinu že skorajda nuja. Responsive način pomeni, da je spletna stran oblikovno prilagojena tudi za tablice in pametne telefone in se tako prilagodi velikostim njihovih zaslonov (za razliko od "običajnih" strani, ki so na manjših zaslonih samo pomanjšana verzija originala). Tako narejena stran vašim obiskovalcem s tablicami in pametnimi telefoni zelo olajša brskanje, vam pa še malo prispeva k občutku verodostojnosti in dobrega vtisa.

Zaključek

Z upoštevanjem zgornjih pravil boste obiskovalcem vaše spletne strani omogočili prijazen "sprehod" skozi vašo stran, vašemu podjetju pa omogočili še nekoliko večji odstotek pretvorbe le-teh v vaše kasnejše stranke in kupce.